Trigger point terapija

Triger point terapija je manualni pristop k zdravljenju mišičnih težav. Terapevt prepozna in obravnava trigger točke. To so območja napetosti v mišicah, ki povzročajo bolečino in/ali omejujejo gibljivost. S pomočjo masaže in pritiska se sprosti mišična napetost, kar zmanjša bolečino in izboljša funkcijo mišice.

Tecar je zelo priljubljena terapija pri športnikih, saj se uporablja za veliko različnih patologij in kot dodatek k drugim terapijam (npr. manualni terapiji). Pospeši okrevanje, ter ima takojšen rezultat (razliko zaznamo že po prvi terapiji). Ta vrsta terapije je prijetnega občutka in nima stranskih učinkov. S Tecar terapijo je priporočljivo začeti čimprej po poškodbi, saj s tem zmanjšamo čas rehabilitacije in poskrbimo za hitrejše okrevanje. Tako je zelo uporabna za obravnavo hematomov in edemov v akutni fazi. Prav tako pa odlične rezultate dosežemo pri dlje časa trajajočih kroničnih težavah. Rezultate dosežemo že po prvi terapiji.

Tecar terapija povzroči intenzivno aktivacijo ionov znotraj celice, kar povzroči stimulacijo na celičnem nivoju, prav tako pospeši kroženje limfe in krvnega obtoka, ter spodbudi fiziološke procese in dvigne temperaturo. Terapija povzroča nadzorovani izmenični tok elektrolitov, ki so prisotni v telesu in s tem pospeši presnovne procese v celici, ter tako pospeši samozdravljenje telesa.

S to terapijo lahko zdravimo tako kronična kot akutna stanja osteoartikularnega in mišičnega sistema:

• zvini in poškodbe sklepov (otekline in bolečine v gležnjih, ramenih, kolenih,...),
  • vnetja tetiv (ahilova tetiva, plantarni fascitis - "trn v peti"),
  • vnetja narastišč mišic (teniški in golferski komolec)
  • nevronska bolečina (ukleščen živec v zapestju, mravljinčenje v dlaneh in rokah),
  • burzitisih
  • kalcinacije v ramenih,
  • zamrznjenih ramah,
  • vnetja zaradi artroze, artritisa, revme, išijasa, lumbalgije,
  • prisotnosti raznih kontraktur,
  • vnetja in krči v mišicah,
  • zapoznela mišična bolečina („muskelfiber“),
  • vnetja in bolečine v mišicah (napetost) v globini in na površju, terapija sega v globino mišice, ki je z ročno masažo ne dosežemo,
  • bolečine zaradi prisiljene drže na delovnem mestu ali v avtomubilu,
  • bolečine in poškodbe v vratnem delu, ramenskem obroču, križu, hrbtenici, kolenih in kolkih,
  • zdravljenje različnih oblik osteoporoze,
  • zdravljenje v rehabilitacijskih programih po kirurškem posegu in pred njim.