Tecar terapija

Tecar terapija je fizioterapevtska metoda, ki spodbuja regeneracijo tkiv, zmanjšuje bolečino, in izboljša krvni obtok. Uporablja se za rehabilitacijo in zdravljenje različnih poškodb in bolečin. Učinki terapije so vidni že po prvih terapijah.

Tecar je zelo priljubljena terapija pri športnikih, saj je uporabna za veliko različnih patologij in kot dodatek k drugim terapijam (npr. k manualni terapiji). Pospeši okrevanje, učinek pa je takojšen, saj razliko zaznamo že po prvi terapiji. Ta vrsta terapije je prijetna in nima stranskih učinkov. Z njo je priporočljivo začeti čim prej po poškodbi, saj s tem zmanjšamo čas rehabilitacije in poskrbimo za hitrejše okrevanje. Zelo je uporabna za obravnavo hematomov in edemov v akutni fazi. Odlične rezultate, in to že po prvi terapiji, dosežemo tudi pri dlje časa trajajočih kroničnih težavah.

Tecar terapija izzove intenzivno aktivacijo ionov znotraj celice. To povzroči stimulacijo na celični ravni, pospeši kroženje limfe in krvnega obtoka ter spodbudi fiziološke procese in poviša temperaturo. Ta terapija povzroča nadzorovani izmenični tok elektrolitov, prisotnih v telesu, s čimer pospeši presnovne procese v celici in posledično tudi samozdravljenje telesa.

S to terapijo lahko zdravimo tako kronična kot akutna stanja osteoartikularnega in mišičnega sistema:

• zvini in poškodbe sklepov (otekline in bolečine v gležnjih, ramenih, kolenih,...),
  • vnetja tetiv (ahilova tetiva, plantarni fascitis - "trn v peti"),
  • vnetja narastišč mišic (teniški in golferski komolec)
  • nevronska bolečina (ukleščen živec v zapestju, mravljinčenje v dlaneh in rokah),
  • burzitisih
  • kalcinacije v ramenih,
  • zamrznjenih ramah,
  • vnetja zaradi artroze, artritisa, revme, išijasa, lumbalgije,
  • prisotnosti raznih kontraktur,
  • vnetja in krči v mišicah,
  • zapoznela mišična bolečina („muskelfiber“),
  • vnetja in bolečine v mišicah (napetost) v globini in na površju, terapija sega v globino mišice, ki je z ročno masažo ne dosežemo,
  • bolečine zaradi prisiljene drže na delovnem mestu ali v avtomubilu,
  • bolečine in poškodbe v vratnem delu, ramenskem obroču, križu, hrbtenici, kolenih in kolkih,
  • zdravljenje različnih oblik osteoporoze,
  • zdravljenje v rehabilitacijskih programih po kirurškem posegu in pred njim.