Športna masaža

Športna masaža je oblika masaže, ki je prilagojena športnikom in aktivnim posameznikom. Njen namen je izboljšanje zmogljivosti, prožnosti mišic in pospeševanje okrevanja po športnih aktivnostih, ter zmanjšanje mišične napetosti. Lahko se izvaja tudi preventivno, za preprečevanje poškodb in izboljšanje dobrega počutja.

Je metoda, pri kateri ustrezno izobražen zdravnik ali fizioterapevt s pomočjo anamneze in kliničnega pregleda diagnosticira stanje lokomotornega sistema. . S pomočjo testiranja želimo priti do natančne diagnoze, kar nam omogoča kvalitetno obravnavo s ciljano terapijo. Na ta način lahko odpravimo vzrok bolečine in bolečino samo, kot simptom težav mehkih tkiv.

Pregled po metodi OMMT nam pomaga poiskati izvor za večino bolečin in težav v telesu. Redko so za izvajanje terapije nato potrebne še nadaljnje preiskave (MR slikanje, ipd.). S to metodo lahko obravnavamo različne, tako akutne (poškodbe), kot tudi kronične težave gibalnega aparata.

Nekatere izmed teh so:

• poškodbe mišic in mišičnih prirastišč
  • poškodbe (vnetja) tetiv,
  • zmanjšana gibjivost sklepov
  • vnetje sklepne ovojnice in obsklepnih struktur
  • okvare oziroma zdrsi ploščice med vretenci (hernija ali protruzija)
  • povečan mišični tonus

Metoda OMMT vključuje:

• natančno anamnezo (pogovor),
  • klinični pregled s testiranjem (postopnim obremenjevanjem tkiv, da pridemo do vzroka za težave bolnika),
  • ciljano vzročno terapijo, ki zajema:
    1. prečno frikcijo,
    2. oscilacije in trakcije
    3. manipulativne tehnike,
    4. tridimenzionalno sklepno mobilizacijo
    5. specifičen mišični in proprioceptivni trening za vrnitev v optimalno stanje, kot tudi navodila preprečevanje ponovitev
  • postopek test, terapija, re-test nam omogoča takojšno preverjanje učinka terapije

Temelji pregleda po OMMTju:

• Pregled temelji na dolgoletnem izobraževanju in izkušnjah. Skozi leta se sestavljajo posamezni koščki sestavljanke, pri kateri noben delček ne sme izostati. Koščke sestavljanke sestavljajo:
    1. anamneza oziroma dejstva slišana iz vaših ust,
    2. inspekcije oziroma sprememb gibalnega sistema, ki jih opazimo,
    3. palpacije oziroma tipljivih sprememb,
    4. tridimenzionalno sklepno mobilizacijo
    5. preiskave, ki vključuje aktivne in pasivne gibe, teste proti uporu ter specifične teste.

"Manipulation is easily learnt; diagnosis is a lifetime’s study.”